Dureri Abdominale si Testicule

de Beniamin Mereu
(Medias,Sibiu.)

I: Am 38 de ani si locuiesc im Marea Britanie de aproape 8 ani. Cam prin noiembrie anul trecut am inceput sa simt mancarimi si discomfort im zona anala. Apoi am simtit
Ceva ca o besica chiar la intrare in anus pe fesa stanga.
Am fost la medic si a zis ca nu e nimic serios, probabil un hemoroid, mi-a dat niste alifie si cam atat.

Mai tarziu am inceput sa am usturimi la urinare, nu mai aveam erectie deloc, mi-a aparut ceva ca o umflatura mica chiar pe buza canalului urinar in varful penisului, care pare a fi o imflamatie a canalului si am inceput sa simt dureri la defecare.

Am fost la mai multi medici in Ukraina pt ca eram acolo in vizita. Am facut si niste analize la sange si mi s-a spus ca am paraziti in intestin(giardia ) si la ficat(toxocara canis)
Am facut tratament 2 saptamani cu antibiotice.

Legat de hemoroizi sunt zile cand ma simt mai bine si zile cand apare discomfortul din nou, mai ales dupa ce am un scaun tare. Apropo de asta, mai tot timpul sunt constipat, nu stiu de ce.

Am fost si la un medic urolog care mi-a spus ca am prostatita cronica si mi-a recomandat magnetoterapie, masaj si antibiotice.

Am luat antibiotice timp de 2-3 saptamani (nu am reusit sa cumpar tot ce mi-a recomandat el pentru ca a trebuit sa ma intorc in Marea Britanie.

Inapoi in Anglia, am fost la medic de 5-7 ori in doua saptamani tot cu aceleasi simptome: dureri abdominale, dureri si arsuri la urinare, dureri im testicole .
Am facut analize la urina de mai multe ori si a iesit totul bine.

Am facut si un test de scaun la o luna si jumatate dupa tratamentul din Ukraina ca sa verific daca tratamentul impotriva parazitiilor a avut succes si de curand am aflat ca e negativ.

Intre timp am fost la alt medic legat de aceleasi probleme, a zis ca prostata e ok dar mi-a dat totusi niste antibiotice pe care le-am luat pt 10 zile.

Dupa ultima vizita la medicul din Anglia mi s- a spus ca daca iau antibioticele totul ar trebui sa treaca in 2-3 saptamani.
Intradevar a fost mai bine putin cam o saptamana si ceva, apoi am inceput sa am aceleasi simptome, iar astazi a fost si mai rau:dureri in testicule, mai ales cel stang, dureri si caldura in abdomen in ambele parti, cateodata intepaturi, dureri la defecare(mai ales daca scaunul e tare).

La testiculul stang am descoperit un mic nod chiar in partea de jos si e foarte dureros.
Am fost la urgenta la spital si am fost consultat de o doamna care zicea ca ar fi posibil sa fie epidimita si a vrut sa imi dea antibiotice, dar apoi m-a trimis din nou la medicul de familie.

Am cerut de mult medicului de familie sa ma trimita la un specialist dar de fiecare data zice ca nu am nimic sau ca nu e nimic serios.

Imi puteti da niste sfaturi va rog.
V-as fi foarte recunoscator.
Va multumesc mult,anticipat!


R: Dupa descrierea dvs as putea crede si eu ca e vorba de o prostatita cronica cu o eventuala epididimita asociata (ele au legatura de cauzalitate).

De regula tratamentul este unul antibiotic pentru o durata de minim 3-4 saptamani (cred ca tratamentul pe care l-ati facut dvs a fost mult mai scurt). In plus ar trebui si un antiinflamator.

Din cate stiu eu in Anglia se ajunge destul de greu la un specialist, de regula incearca sa trateze afectiunile medicii de familie dar nu au experienta unui specialist.

Poate mergeti la un cabinet privat pentru ca eu cred ca ar mai trebui continuat tratamentul antibiotic.

O zi buna,
GNita

Comentarii pentru Dureri Abdominale si Testicule

Click aici pentru a adauga comentariile tale

Dureri in testicule dupa excitarea sexuala
de: Anonim

Buna ziua.
Am o problema grava legata de aparitia durerii puternice in testicule dupa ce mi se provoaca erectia in timpul cind ma sarut cu prietena mea. Pentru ca sa scap de durere trebuie numaidecit sa ma intind pe pat si sa ma relaxez timp de o jumatate de ora. Nu pot intelege care e problema, dar presupun ca e din cauza faptului ca am o adunatura de vase sangvine in testiculul sting, fapt provocat de o lovitura puternica in acesta pe care am suportat-o cu aproximativ 4 ani in urma. De atunci nu am trecut niciodata vreun control la medic. Dupa lovitura testiculul meu sting s-a umflat foarte tare, iar in ziua urmatoare s-a invinetit. Am suferit durerea aceasta timp de 2 saptamini, dupa care totul mi-a trecut, insa am ramasa cu o gramada de vase sangvine adunate in partea de jos a acestuia. Vasele sunt de culoare violet inchis.
Am nevoie de un raspuns concret din partea dvs.
P.S. Poate influenta aceasta problema asupra fertilitatii mele? Poate sa influenteze asupra calitatii lichidului seminal?

Raspuns Dureri in testicule dupa excitarea sexuala
de: Dr.GNita

Este normal sa apara dureri testiculare in prezenta unei excitatii care nu se finalizeaza cu un contact sexual.

Ar putea fi si un varicocel (acele vase dilatate) dar asta se poate stabili in urma unui consult urologic. Varicocelul (daca el exista) poate influenta fertilitatea.

Pentru a aprecia acest lucru va recomand o spermograma.
O zi buna!

Click aici pentru a adauga comentariile tale

Alatura-te si scrie propria ta pagina! Este usor de realizat. Click aici si intoarce-te la Intreaba Medicul.



Ai probleme de sanatate?

Solicita o consultatie de specialitate sau a 2-a opinie medicala !



Ti-a fost utila informatia?


Sustine-ne cu un Like pe Facebook!




Aboneaza-te la Newsletterul e-Urolog!


Arata articolul prietenilor tai! 

Foloseste butoanele din stanga sau de mai jos.