Erectie Foarte Slaba

de Gavrila Dan Ovidiu
(Oradea)

I: Am 58 de ani si in 2006 am fost externat de la clinica de urologie din Oradea cu urmatorul diagnastic: tuberculoza uro-genitala. TBC testiculara dreapta operata.

De atunci au inceput probemele cu erectia slaba. Am consultat medicul urolog care mi-a recomandat un tratament cu vitamina E, iar ulterior viagra sau cialis.

In 2014 am fost externat de la neurologie cu urmatorul diagnostic de externare: Sdr.hemisenzitiv stg., stare post avc ischemic, b.parkinson, hta, toleranta scazuta la glucide, steatoza hepatica, tulburare anxioasa.

Tratament:Amplodipina, Selegos, Betaloc, Clopidogrel si Zomen.

Dupa acest tratament (pe care il iau zilnic) erectia este foarte slaba si cind apare (dupa munci titanice ale partenerei de viata) nu o pot mentine, iar la intromisiune dispare instantaneu.

Am consultat medicul neurolog si mi s-a prescris viagra sau spedra. Efectele acestora din urma este foarte slab si cred ca se bat cap in cap cu tratamentul pentru hipertensiunea arteriala.

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns, nu mai stiu cui trebuie sa ma adresez, sint prins intre doua specialitati medicale, sau poate la virsta mea este inutil orice.

Va multumesc anticipat.


R: Foarte probabil ca disfunctia dvs erectila este secundara bolilor de care suferiti si tratamentului urmat.

Prima alegere pentru tratamentul disfunctiei erectie este reprezentat de medicatia orala. Atunci cand efectul acesteia este limitat sau cand apar reactii adverse se trece la urmatoarea etapa de tratament - cel injectabil intracavernos (o injectie efectuata in penis).

Substanta se numeste alprostadil, dar din pacate este mai dificil de procurat in Romania.
Daca nu o gasiti se poate procura din strainatate (cu o reteta emisa de la noi).
Prima injectie este insa indicat sa fie efectuata de un medic specialist.

O zi buna!
GNita

Click aici pentru a face un comentariu

Alatura-te si scrie propria ta pagina! Este usor de realizat. Click aici si intoarce-te la Intreaba Medicul.

Erectie Foarte Slaba

de Lilu
(Focsani)

I: Stimate dle doctor am 19 ani si de vreo doua saptamani si ceva am probleme cu erectia e foarte slaba... Recunosc m-am masturbat mult in ultimele 2 luni, aproape in fiecare zi..

Am fost la spital ca ma ma durea capul penisului si un pic vezica. Am facut ecografie si mi-a zis ca am prostata relativ omogena de 2,5/3,5cm cu dimensiuni usor crescute.

Am urmat un tratament de 10 zile (spaverin, metrolidazol, norfloxacin, ampicilina). Pe timpul tratamentului erectia mea a devenit mult mai slaba ca inainte ... Ce poate sa fie?

Acum am doua zile de cand am intrerupt tratamentul si erectia mea este la fel.
Ce sa fac, cum pot sa ma tratez?
Va rog ajutati-ma cu un sfat.

Si am uitat sa va mai spun ca am cateodata erectii dimineata dar tot asa slabe.


R: De regula la varsta dvs problemele de erectie sunt unele imaginare. Daca va ganditi tot timpul la asta sau faceti din masturbare un lucru cotidian puteti avea o scadere a erectiei.

De cele mai multe ori sunt cauze psihogene si nu organice. Cred ca cel mai bine va relaxati, nu va mai ganditi la asta si problema se va rezolva de la sine. Nu precizati nimic legat de inceperea sau nu a vietii sexuale.

GNita

Comentarii pentru Erectie Foarte Slaba

Click aici pentru a adauga comentariile tale

Erectie slaba
de: Anonim

Buna ziua!!!

Am un prieten in varsta de 28 ani! Ii este rusine sa mearga la doctor!! Are probleme cu erectia...
I se trezeste greu si ii moare in timpul actului sexual! Zice ca nu este din cauza partenerei..pur si simplu de ceva timp nu prea poate avea o viata sexuala activa!

Raspuns Erectie slaba
de: Dr.GNita

De regula la aceasta varsta sunt cauze emotionale care determina tulburarile de erectie (disfunctie erectila psihogena).

Ii recomand un set de analize (prolactina, testosteron, glicemie, colesterol) si sa prinda curaj pentru a merge la urolog.

O zi buna!

Probleme
de: Anonim Micu

Bună ziua sunt un tanar de 22 de ani si am probleme cu erectia si nu stiu ce sa fac.

Erectia de dimineata nu este prezenta tot timpul, sunt dimineti cand am si cand n-am. In plus cand sunt cu prietena o am in erectie doar partial si nu pot sa o mentin mi se face fleasca din nou.

Cum mati putea ajuta sau sa va contactez cumva. Mulțumesc!

Raspuns Probleme
de: Dr.GNita

Cel mai frecvent la varsta dumneavoastra problemele de erectie au cauze psihogene (Stres, emotii, etc.) si nu organice.

Totusi pentru a fi siguri va recomand un set de analize (testosteron, prolactina, glicemie, colesterol) si un consult de specialitate.

O zi buna!

Click aici pentru a adauga comentariile tale

Alatura-te si scrie propria ta pagina! Este usor de realizat. Click aici si intoarce-te la Intreaba Medicul.



Ai probleme de sanatate?

Solicita o consultatie de specialitate sau a 2-a opinie medicala !



Ti-a fost utila informatia?


Sustine-ne cu un Like pe Facebook!




Aboneaza-te la Newsletterul e-Urolog!


Arata articolul prietenilor tai! 

Foloseste butoanele din stanga sau de mai jos.